Underbara Fredag

0
 
 
 
hade inget jobbpass denna vecka men det slutade med att jag fick jobb onsdag torsdag, fredag och lördag, på ica vilket jag verkligen älskar, kunde inte trivas bättre!

igår var det ett kort kassa pass mella 17-21,15 och under loppet av 1,5 timme så kom det TRE stora busslaster med massa ungdomar, troligen från stockolm som skulle till björnriket... alla skulle handla frukost och dricka till spriten, det slutade med att en personal fick stanna kvar efter sitt pass för att vi skulle klara kassan och sen måsta personalen i charken öppna kassa 4, så alla kassor var öppen och ändå var kön hur lång som helst!
och jag som inte kan kassorna superbra, men nu kan jag lova att jag kan nog allt där, för igår måsta det gå så snabbt och inget fick krångla vilket det inte heller gjorde och det var skit kul rätt ut sagt att sitta där! 

Idag väntar det ett pass i charken mellan 15 -21.15, tre stängningar på rad men jag klagar inte, och det är tack vare att jag triv så bra på mitt jobb! 
innan jobbet idag måste jag städa i ordning och börja skriva packlista.
för om 6 dagar tar jag mitt pick och pack sätter mig på tåget 05.30 och beger mig mot stockholm, arlanda och sedan vidare till min bästa vän i 3 veckor som just nu befinner sig i thailand, fy tysan så skönt det kommer bli att komma till värme och sol, god mat och träffa simone igen! 

En av sakerna jag vet att vi ska göra är att besöka Phi Phi öarna, hur mysigt kommer inte det bli, håller på att spricka just nu av längtan! 
 
 
det är inte slut där, för när jag kommer hem har jag en till sak som jag längtar efter, och det är att kunsin vitamin ska ha en liten bebis nu i början av februari så när jag kommer hem så hoppas jag på att den lille har kikat ut så jag får åka ner och snosa på den lille! 
 
Nu läre jag ta tag i städningen annars kommer jag aldrig bli klar!