Frukost

0
Underbart morgon! Vaknade kl nio men låg i sängen fram till tio - superskönt!

Idag ska jag nog ta mig ner på a-kassan och skriva in mig där och så ska jag även åka på rosehills och beställa blomma till balen som ska sitta i mitt hår! 

Som jag skrev igår så väntar det kvällsjobb på skolan!
Det finns en stor sorg i hjärtat att detta är den sista dagen jag kommer befinna mig i köket och laga mat på skolan, det ät sjukt va dessa 3 år har gått fort! 

Jag tyckte att jag nyss stod hemma i köket när jag gick i ettan och sa till pappa att det kommer bli så lång tid tills jag slutar i trean för jag var så himla skoltrött, men nu vill jag inget hellre än att fortsätta i skolan, vill inte släppa deg som har varit så bra i alla år! 
Alla underbara människor och underbara lärare! 
En sak som är saker är att jag kommer ta vara på varenda liten minut nu av den sista tiden! 


Såhär blir frukosten när man är själv och kikar på tv! 


Ställer iordning inför studenten! Måste vara klar med tanke på att jag åker snart!