Träning!

0
Här ligger jag i, har tränat nu varje dag sen i fredags! 
gymmat varanan dag och så har jag sprungit dom andra de är fruktansvär skönt att vara pigg och aktiv ist för att sitta hemma med en chipspåse på magen och titta på tv, det låter inte lika lockande längre som att åka och träna i en timme eller fler för man mår så mycket bättre utav det! 

efter mitt träningspass idag så var vi in på fasters mack så jag fick hämta mina nya skor, blev riktigt nöjd med dom! 
 
 
 
 
imorgon väntas en toppen frukost som jag redan har planerat och sedan ett passpå gymmet igen och efter det så väntas det kvälls jobb på skolan! 
Fick även en uppgift i skolan idag som skulle vara klar 1 maj men jag kommer förmodligen bli klar redan idag, känns verkligen skönt när man tar tag i skoljobben än att bara tänka att jag gör det sen för då gör jag det alltid i sista sekund och så blir det inte lika bra!