Så långt ifrån...

0
Sitter här nu mitt i natten för jag kan inte sova... Jag har panik,jag har panik för att jag kan inte göra något för att hjälpa christian, jag vill kunna hjälpa den underbara pojken att komma hem igen! Jag har drömt klart ny, det räcker snälla någon kan ni hjälpa mig att få tebax min älskade bror nu! Det har nu gått en månad och nästan 3 veckor sen du försvann... Det är bara några timmar kvar tills det var någon som bestämmer att du hade ev viktigare sak att ta hand om än att vara här nere med oss, ett mycket större uppdrag... Men det är ändå svårt, jag fattar det inte än det är så obegripligt att en sån underbar pojk som du kan få ett annat uppdrag så långt ifrån oss, så lång till och med så Vi inte kan se dig... Jag fattar inte! Vem kan vilja göra något sånt imot dig och i mot oss... Imorgon när jag vaknat eller rättare sagt idag när jag vaknar så ska jag åka till dig, jag ska dit och jag ska prata med dig det lovar jag för jag kommer aldrig lämna dig Christian! Även fast du är så långt bort nu så vet du att jag alltid finns här för dig! Och om du känner att du vill komma och hälsa på någon gång även fast det kanske är en lång resa hit så finns det alltid en plats åt dig här! Det finna alltid en säng Åt dig här som det bara är att krypa ner i! Men nu ska jag försöka sova lite så syns vi i morgon Christian! Sov gott nu christian så hörs vi i morgon min älskade vän!