Herbalife

0
Har nu hämtat mitt paket från herbalife... fick även en genomgång hur jag ska blanda det till goda smoothisar, pajer och annat smått och gott. känns riktigt bra att köra igång med det här i morgonbitti och det känns väldigt bra att ha något att gå efter! 
på Fredagar tänkte jag ha invägningar, med förhoppningar att det visar minus nu många fredagar framöver!
 
idag har jag varit och hämtat ut min nya förlovningsring på Nordens guld och kan inte annat än att vara nöjd, nu ser den ut som jag velat haft väldigt länge och så är jag så lycklig över att jag har en förlovningsring på mitt finger då jag fick knipsa sönder min andra då jag skulle vara så smart att trycka på mig den när jag fortfarande hade så fruktansvärt mycket vätska kvar i kroppen efter graviditeten... men men, är huvet dumt får kroppen lida!
 
nu ikväll när jag var iväg och fick reda på lite om herbalife så var patrik hemma med melanie och när jag kommer hem ungefär  1,5 timme senare så har min prinsessa badat och så sover dom bägge två så nu sitter jag själv i soffan och ska kolla på " Berg & Melzer i Hawaii " och ska kika runt efter en bra almanacka som jag tänkte ha och skriva in mina mått och träningsaktiviteter och såklart jobb & annat!