c9

0
jag valde att prova på c9... vilket för mig var en jätte bra kickstart! Gick ner 3,6 kg och minskade 33 cm runt om i hela kroppen, det var verkligen en sporre till att fortsätta då man ser att det händer någonting!
 
Dag 1 - c9
Gick hur bra som helst då jag fått ätit mat dagen innan så att leva på en shake om dagen och vatten var verkligen inga problem. var jag sugen på någonting så fanns alltid fria listan!
 
Dag 2- c9
Nu vart det lite tuffare... då kroppen inte fått någon mat så kände jag hur det började bli lite svårare att håll sig ifrån.. men jag gjorde det!
 
Dag 3 -c9
invägning + matdag! innan denna dag gick emot middag så kan jag bara säga att det var riktigt tufft... för nu hade jag varit hutan mat väldigt länge och jag hade nog tagit lite för mycket med träningen under dom två första dagarna!
 
dag 4-9 - c9
nu gick allt mycket bättre mat i magen och träningen känndes mycket bättre.. jag höjte tempot och gick längre!
 
Sista dagen - c9
Invägning och sista dagen med denna kur.. slutade med 3,6 kg och 33 cm runt hela kroppen... vilket jag tykcte var helt okeej och jag tänker fortsätta äta bättre och röra på mig!

men valde dock inte att forstätta med F1 & F2 då det inte riktigt är min grej att väga maten innan jag ska äta den och räka ut kalorier ( dock är nog det bäst, men jag ville prova på min egna väg) så nu har jag valt att gå över till herbalife vilket jag kommer köra igång men på torsag, får grejorna i morgon så startar upp på torsag morgon...
 
Har bestämt mig att jag aldrig ska väga så mycket som jag vägde innan jag började med c9 och jag ska heller inte väga så mycket som jag väger nu... nu ska jag ändra mig för min egen skull, för patrik skull och för melanies skull... jah mår så mycket bättre av att röra på mig och inte skämmas för hur jag ser ut!
 
jag ska aldrig, Aldrig, ALDRIG utsätt mig själv för det här igen!!