v 40+6

0
Sitter här hemma just nu men en väldigt tjurig bebis i magen som verkligen inte vill komma ut... idag har jag gått över tiden en vecka... vi som trodde att vi väntade en liten september bebis men det visar sig att det blir en oktober bebis! 
Dessa dagar som vi nu gått och väntat på lill skrutten i magen sen BF datumet har varit så lång så man kan inte ana, känns verkligen som om dom räknat fel hos barnmorskan så bebisen inte tänker titta ut förr än till jul! 

Men så länge ska vi inte behöva vänta, på onsdag till veckan ska vi på överburenkontroll och sen så hoppas jag på att jag blir igångsatt samma vecka om inte lillen har redan har bestämmt sig för att komma till oss då! 
 
Börjat fått redigt ont i bäckenbenet nu som sista dagarna, pratade men förlossningen och dom sa att det var för att bebisen har sjunkit så mycket så det börjar bli väldigt tungt och tryck på bäckenet.. men det är inte så roligt för kan inte ta mig i och ur sängen utan att det ska göra riktigt ont så jag glömer bort att andas iblan, och när jag kliver upp ungefär 4-5 gånger per natt och måste kissa så blir det inte så mycket sömn när det tar sin lilla tid att bara ta sig ur och i sängen, haha! 
men ska verkligen inte klaga, har haft en jätte bra graviditet som har gått superfort nu när man tänker tillbaka och det har inte varit nå krångel alls.. förutom att jag fått foglossningar men det är heller verkligen ingenting jag kan klaga på för så mycket andra har förklarat för mig hur det har varit för dom så är det verkligen inget att klaga på för mig! 
Det är en lång tid at vara gravid på och det är massa saker man ska gå igenomn men det är verkligen värt det... jag har inga barn sen tidigare men känner redan nu i kroppen hur mycket jag verkligen älskar den lilla krabaten i magen och skulle göra allt för den... våran underbara lilla bebis!
 
 
Bild från ultaljudet i v20, snart ses vi älskade lilla människa, stanna inte allt för länge i magen för vi vill verkligen träffa dig nu!