Sju

0
Nu är det prick en vecka kvar innan jag åker, Underbart!

Dagen idag har bestått av att vi började skolan tidigt - vilket betyder jätte god frukost!
Sedan var vi i köket som vanligt, ettorna hade restaurangen och vi proppade inför vår sista kväll på skolan och våran sista dag i köket! 
Imorgon är föräldrar och kompisar bjuden på en smak kväll som vi fixar!

Jag måste smita iväg lite tidigare idag för att jag skulle hinna ner till frisören där vi pratade om uppsättningen till balen och vi kom fram till en riktigt ba frissyr, längtar! 

Sedan tog jag cykeln och handlade iste, sedan cyklade jag hem och satte igång att städa! Så nu ät lägenheten städad och fin, plockade ihop, torka överallt, damsugit, torkafolven, vädrat och lite så pyssel, nu sitter jag nöjt framför tven och dricker iste men ska även påbörja en check lista för studenten eftersom jag måste få allt klart denna vecka! 

Iste!

Rosor i tv-rummet & i hallen


Nöjd och glad efter denna dag!