Did it

0
Dagenen började med att jag försov mig, när jag väl kom till skolan och skulle fixa pralinerna så gick det inte som det skulle, fick göra om skalena 3 gången innan det fungerade vilket kanske tog 1,5 timma... Började bli väldigt less då på att temperera choklad  men tredje gången fungerade det, blev över lycklig eftersom det bara krånglat!

Jag gjorde även klar min sista uppgift i skolan någonsin idag! Är väldigt skönt att bara kunna gå i skolan nu utan krav på att jag ska fixa massa uppgifter! 
Nu kan jag verkligen fokusera på studenten och ha kul! 

När jag kom hem idag så hade jag så fruktansvärt ont i huvudet så jag la mig framför tv och tog en huvudvärkstabletter och vips så vaknade jag upp 20 över 6 för att Patrik väckte mig och sa att det var mat! 
Gissa vem som kommer ha svårt att somna inatt, jag vet iaf en! 


Kaffe kräm pralin - supergod
Cointreau & valnöts pralin