Mindre bra dag!

0
 Gårdagen var verkligen ingen höjdare för mig! 
Hade feber, halsont och täppt i näsan! Hade så homo halsen att jag knappt kunde svälja! 

Igår var det meningen att vi alla skulle vara nykter men det Lutade med att tre var nykter och dom andra tre drack men jag var en utav dom som stannade hemma just på grund av att jag inte mådde bra! 
Men vi var inte bara hemma på hotellrummet utan vi var ut och kikade och åt väldigt god mat, hur mysigt som helst brevid havet och stranden! 


Live musik! 



Idag är jag mycket bättre men febern och att jag är hes sitter fortfarande i så jag har bara tagit det lungt vid poolen och solat! 

Brudarna är just nu på party båt men kännde att det var inte värt att åka på det när jag mår som jag mår så jag kände att jag hellre går ut på kvällarna än att bada kallt och få ännu mer feber! 

Ikväll väntar grabbarna grus och jag ska nog gå upp snart och duscha och göra mig klar! 🎉

Hemgången närmar sig med stormsteg och jag känner att jag inte alls är redo att åka hem så jag ska ta vara på varje dag!

Kylen är packad med gott!