Drömmarna...

0
Mina deömmar tar väldigt många gånger över hand..
och jag bliv oftasr väldigt ledsen om dom inte skulle gå som vi tönkt det men jag kommer alltid över det...

men nu då så drömmarna om huset som vi hittat käns verkligen som om dom kommer gå i uppfyllelse, om det inte blir detta hus som vi tittar och funderar över just nu så kommer vi hitta ngot annat hus som kommer vara perfekt för oss! 
och därför går mina tankar runt i mitt huvud konstant över hur vi vill att det ska se ut, frågar patrik dagligen tror jag om inredning så han slutar väl lyssna snart! 

men en sak vet jag helt klart att jag kommer vilja ha i mitt hus och det är larm, min pappa har nyligen kopplat in detta larm och det är så bra!
Det är verisures larm som jag då kommer koppla in.
hur bra är det inte när man slipper nyckeln som man bara glömmer och tappar bort hela tiden?! 
om det skulle brinna så märken sensorerna av det och larmar alla andra som bör i huset.
och ni vet dessa gånger man ligger i sängen och är så trött att man inte orkar resa på sig och så kommer man på att man inte låst dörren, då kan man gå in på mobilen och låsa dörren via den vägen och ligga kvar i sängen ( Vet att det lät väldigt bekvämt och bortskämmt men ändå)
det är någ jag kommer koppla in ganska direkt när jag flyttar men det är bara det att jag ska övertala min sambo för han tycker inte att det är nödvändigt men om jag säger att jag betalar för det så kommer det nog väldigt bra! ^^