Spel Torsdag

0
började dagen men ett samtal med chefen för han ville stämma av så alla tider stämmde i schemat när jag och lillemor bytte så jag fick vara ledig vecka 30 så nu är det spikat och klart.
gick ner och åt frukost och spelade även lite "ryktet går" med tove och stina! 

idag bär det av hem till ljusdal igen och packa för en helg i sundsvall!
Vinet ligger på kylning och även cidern patrik ska in på systembolaget idag och köpa det han vill ha! 
underbart att komma bort ett tag och byta miljö! 

igår när jag hämtade lillebror långt ute i skogen så upptäckte jag att mina blinker inte fungerade så fick stanna och förska leka bilreparatör men det gick inte nå vidare så jag fick köra vidare utan blinker tills jag hämtade marcus så fick han vara bilreparatör vilket han klarade av så jag hade blinker när jag åkte hem! 
men nu vet även jag hur jag ska gör om det blir så till en annan gång! 

stannade även på laforsen bron igår som bjöd på en väldigt fin vy!