Nya lärdommar

0
Idag var jag på jobbet, var där frivilligt och därmed fick jag inget betalt men ack så värt det var! lärde mig att använda lite styck saker och lärde mig även att stycka lite så det har det helt klart värt! 

veckohandlade även idag så när jag kom hem började jag laga mat tills patrk skulle komma hem och det han fick var Potatis, korv och morotsstuvning... vi kikade lite på tv och vips så vaknade bägge två i soffan för då hade vi tycligen tagit en lite tupplur. 
 
klev upp klädde på mig träningskläderna och packade badkläderna och tog en tur till lock, jag tog en springrunda som avslutades med ett svalkande dom ännu en gång i älven... Patrik badade han med men han var inte med på springturen utan han mötte mig nere på badstarnden!
 
 
imorgon väntas en dag med städning och förhoppningsvis tvättning om det finns tid! tror jag även ska hinna med att koka någon sylt, marmelad eller saft oxå i morgon!


sitter just nu och drömmer mig bort till ett hus, han och jag har ett hus tilsammans där vi får göra vad vi vill och kunna gå ut som vi vill! 
där vi kan få bilda våran egen familj och leva fritt...
känner mig väldgt instängd i en lägenhet mitt i ljusdal!
Men men, skam den som ger sig! vi ska nog hitta ett hus som passar oss perfekt, tills dess får vi göra det superfint i lägenheten så vi trivs bättre! 
 

 

Titta så mysigt!