8 Augusti

0
igår var den 7/8 vilket betyder att jag och patrik firade 3 år och 8 månader.. inte för att det är något speciellt men kände att vi inte gjort något på länge tillsammans så kännde bara att jag ville göra nå annorlunda i matväg... 
så det vart skagentoat till förrätt
Varmrätt - gjorde jag något helt eget, egen marinad och eget påhiitt... det vart egenmarrinerad kycklig om bestod av:

Soya
Olja
Honung
Salt
Peppar
Chili
Vitlök
Örter

sen gjorde jag en krämig pasta till och jag änvände mig av färsk pasta. 

Efterrätt - sördeg med rabarber & vit chokladmouss med små bitar av choklad och toppade med färska jordgubbar!





men just nu sitter jag hemma i soffan och myser framför Desperate Housewives med en frukost smoothie och macka! :)
väntar på att min bror ska komma en sväng och ska förhoppnings vis hinna med en springrunda innan jobbet kallar!