6 Augusti

0
kan inte haft en bättre start på denna dag.. igår satt jag upp till kl var väl ungefär ett, tänkte då ställa klockan vid nio och kliva upp och börja fixa i lägenheten. 
Patrik sa åt mig innan han gick och la sig att han tyckte att jag skulle sova ut idag när jag inte gjort det någon gång denna sommar men jag tänkte att jag ville kliva upp och göra klart det jag skulle.
men när jag la huvudet på kudden kännde jag att, nää nu ska jag sova ut så eftersom jag varit så trött en längre tid!
sagt och gjort, somnade ovaggat igår och vaknade inte förr än kl halv 12 idag! helt underbart! känner mig utvilad och känner att jag är redo för det som väntar resten av dagen, så som stdning, matlagning och ska nog hinna med en springtur ikväll med som avslutas med ett dopp i älven!
 
kom på nu att jag glömt att visa hur mina naglar blev!