Paniken

0
Börjar nu smått känna hur paniken kommer krypandes i kroppen! 

I måndags när vi började så räknade jag att vi har tio dagar kvar i skolan, och nu är det redan onsdag så nu är det bara sju dagar kvar, alltså då vi kommer vistas inom skolans område! Men sen har vi ungefär femton ytligare dagar men då kommer vi bara fara omkring och vi är lediga vissa dagar och så där! 
Och den 23:e ska betygen sättas så det betyder att uppgifterna senast måste vara inlämnad den 20:e... 
Sen väntar magaluf, balen och den efterlängtade studentveckan och studenten! 🎉

Men paniken ligger i allt som ska fixas i skolan innan dess, ligger inte efter men vi kommer få fyra nya uppgifter som ska fixas på några dagar! Men skam den som ger sig.. Nu ska jag kämpa in i det sista! 

Har nu ikväll beställt 2 studentklänningar, har en som hänger i garderoben men jag vill kolla lite och bestämma mig för den jag tycker mest om! 
Mössan ligger och väntar på att den ska få hamna på huvudet och även balklänningen hänger så fint i garderoben och väntar! 
Allt känns som om det går åt rätt håll! 

Studentklänningen som redan finns i min garderob! 👌