Nybakt!

0
Va upp på affären nu på morgonen och köpte nybaktbröd så nu sitter jag med mina nybakta mackor, vindruvor och en yoghurt! och det jag gjort till en vana är att jag alltid dricker flera glas citron vatten! riktigt godd och jag blir aldrig söt sugen när jag dricker det!  om jag känner att jag kanske skulle vilja ha någon godis så kan jag ta citron vatten och jag inte alls behöver nå godis, toppen bra! 
 
nu när jag var upp på affären kom jag på att jag ska överraska min lilla syster så jag köpte lite påsksaken, som påsk ägg och lite sån där som man vill ha på påsken så när jag åker hem på torsdag så tänker jag stanna till hos mamma och smyga in och lägga det brevid henne i sängen så hon får det när hon vaknar på Fredagen! 
Med tanke på allt som min underbara syster fått gått igenom och går igenom just nu så är det inte mer än rätt att hon ska kunna få saker och känna sig lycklig!