Hemsk morgon

0
idag var det inte kul att vakna, jag gick och la mig vid halv 2 och då tänkte jag att jag kan sova lite längre än vad jag brukar, alltså längre än till 10, haha! 
men kl halv 9 - 9 så hörde jag att det var massa ungar utanför mitt förnster coh åkte pulka och skrek, dom hade säkert kul men det hade inte jag! så dom var väl där i en timme och jag klev inte upp iaf och sen när jag lyssnade så hade dom gått, men DÅ startar grannen en värstingskoter så det bara dundrar i hela husvagnen och så lät han den stå alldeles där jag har mitt huvud och då gav jag upp, det var bara att kliva upp!

Men nu har jag fått i mig frukost, och så bestämmde jag att jag skulle kolla på desperate housewives innan jag gick och diskade! Gruvar mig bra nog för att dyka ner i det diskberget men det måste göras!