Helgen!

1
Helgen har verkligen legat på topp! 
Fredagen startade jag me att kliva upp vid halv 9 och så åt jag frukost med lilla syster för att jag var barnvakt åt henne, sen så klädde vi på oss och tog dom minsta hundarna å begav oss ner mot kajsa och totte, nicita cyklade och jag gick! när vi väl kom fram så fick vi underbart god mat, nicita fick plättar vilket hon älskar och jag fick torsklåda med potatis, riktigt gott! sedan så kom patrik och hämtade mig för att vi skulle åka och fika på finess där vi mötte Patrik moster och kusin så vi satt och pratade, vilket var väldit trevligt med tanke på att vi inte träffar dom så ofta! Sedan åkte vi för att svira om till träningskläder och så åkte vi på gymmet i ungefär en timme sedan väntade en sol tid på 12 min! 
Åkte hem till pappa och lagade mat och satt ute på altanen till ungefär 12 på natten och bara pratade och hade det väldigt mysigt och trevligt! 

Lördagen bestod av att jag klev upp och åt frukost, gick ut och gick med pappa på en promenad på en timme sedan hoppade vi in i bilen och begav oss mot ljusdal för att handla lite smått och gott, bland annat en resväska till mig, toppen bra! 
kom hem och började med maten som bestod av hemmagjorda klyftpotatisar, sås och grillat! Det blir andra gången för mig i år som vi grillat men guud så gott det är varje gång! 
Tog lite gott att dricka till maten och så vart det lika den här kvällen med att vi satt ute på altanen på kvällen och pratade och hade det gott! 
 
Patrik. 
 
Riktigt gott! 
 
Till maten.
 
Till efterrätt blev det vaniljglass med varma hjortron! 
 
och idag har jag varit och tränat och sen har jag inte gjort något mer, hoppas det går något bra på tv:en ikväll och så ska jag bara ta det lungt med tanke på att skolan börjar i morgon! tur att det bara är 2 månader till sommarlov och sen är det bara ett år kvar...