1 april

0
Länge sen jag skrev nu, men jag tänkte skriva lite om vad som hänt under dom hä dagarna när jag inte riktigt haft tid att blogga och sen när jag få tillbax min egen dator så lägger jag in lite bilder från i helgen! 

Fredag: jag klev upp vid 05.15 och började göra min klar för en heldag på isen, solen sken hela dagen och värmde jätte skönt, brasan var tänd så vi grillade kort och myste men även så fans alkoholen inblandad... så det vart några som fick åka hem väldigt tidigt och några som somnade på plats! det kom mycket folk och vi hade det jätte trevligt. vi åkte hem vid kl 2 och så gick vi och sov en stud för att vi skulle orka med kvällen såvid 5 vaknade vi igen och då gjorde vi oss iordning igen och så var det bara på't igen! 
lika så där, jätte roligkväll! 
 
lördag och söndag har jag inte gjort så mycket på, jag och patrik tog det mest lungt och va och hälsa på svärd! men på söndagen så hämtade jag min bild som alice har målat så fantaskt fin, men än suuupernöjd är jag! och sen kom simone på kvällen och vi åkte och handlade så vi gjorde egen pizza och till dessert så åt vi ost och kex men även varma bär med vit choklad på, toppen gott! 

och nu sitter jag här för mig själv för simone åkte typ för en timme sen och nu väntar jag på patrik för jag ska tvinga han och åka köpa ram åt våran fina tavla! 
men som sagt när jag får tillgång till min egen dator så ska jag lägga upp en bildbomb här på bloggen och jag lovar att det blir idag!