1
Det är 16 dagar sen du lämnade oss nu.... jag fattar det fortfarande inte!
vi närmar oss den dagen ingen vill ska komma, den dagen vi är tvungen att säga hej då en sista gång och önska dig lycka till... Den dagen vi måste säga att vi ses i himlen och att du ska köra så de ryker även fast vi inte kan se dig. 

Min älskade bror vi kommer ses snart igen!
ditt underbara ansikte, ditt skratt, ditt leende kommer aldrig någon glöma!
Jag vet att du hade och har ett stort hjärta och jag vet oxå att du aldrig kommer lämna oss för alltid. 
varje natt har jag sagt god natt till dig och den ända andledningen till att jag har kunnat sovit är för att jag har kännt att jag har fått ett svar tebax... jag känner din närvaro jämt älskade bror!
Jag vet att du är kvar nere med oss,

du kan se oss men vi kan inte se dig
Du kan se vad vi skriver men vi kan inte se din skrift
du kan höra oss men vi kan inte höra din underbara röst
Men jag kan känna dig nära mig och då vet jag att du har det bra och du är lika lycklig än!


när jag var på din examen, eller den examen du skulle ha varit på så skulle jag gå fram om knäppa kort och så letade jag efter en person så jag sa alla namnen för mig själv som jag såg och när jag hade sagt alla namn så blev jag förvånad för jag sa ditt namn, jag såg dig. för någon sekund så såg jag dig och du stod där bland alla barn och lyste upp allt! din underbara personlighet fanns där och jag kände den! 
Christian Backström du kommer alltid vara min bror i mina ögon, en bror som ingen annan kan få... En helt underbar bror. och jag vet dessutom att du kommer vara min och Marcus underbara bror för alltid! 

Vi syns snart min älskade Christian!





Allt som du älskat oss bilder nu ger
Du tala och skrattar vi minns dig och ser

Du var så god och Glad
Du lämnar bara vackra minnen
Så svår är ändå denna dag
så sorgsna våra sinnen

Vi viskar tyst de orden 
Du var det käraste på jorden