ben och jerry's

0
Just nu sitter jag med Bea och simone och vi väntar på att vi ska åka in på fäla och där ska vi typ käka pizza? och så ska vi köpa ben och jerry's ;) Mumma! Sen har jag inte en aning om vad vi ska hitta på för nå... men de värks väl!
Men jag kan juh berätta om våran natt, det började med att vi satt och bestämde oss om vi skulle åka till ljusdal eller inte men tillslut kom vi fram till att vi skulle åka, och då var kl kanske 1 och vi skulle upp 7, så då tycket vi att om vi gick och la oss så skulle vi aldrig orka upp kl 7 för det var inte så länge vi skulle få sova för vi skulle vara tröttare då. Men så här kl 4 på natten satt vi nere i köket och så kom vi på att vi inte skulle ha nå att gör i Ljusdal så då bestämde vi att vi inte skulle åka och så kom vi på att det var meningslöst att vi skulle vara vakna så vi gick upp och la oss och jag tror fan alla somna på en sekund nästan, eller de gjorde iaf jag ;)



Nu är det bara 5 dagar kvar på ett underbart lov... känns inte så här jätte roligt om jag får säga de! Skulle gärna vara klar med den förbannade skolan och slippa skiten. Men det är vl bara att ta nya tag och göra så gått jag kan... så får vi se hur det går.