Fy fan!!

0
Detta är en sann historia och om du inte blir godkända i denna OM DU INTE
Har en själ!

Mitt namn är Chris,
Jag är tre,
Mina ögon är svullna ..
Jag kan inte se.

Jag måste vara dum,
Jag måste vara dålig,
Vad kunde ha gjorts,
Min pappa arg så?

Jag önskar jag vore bättre,
Jag önskar att jag inte var ful,
Då kanske min mamma,
Skulle ändå vill krama mig.

Jag kan inte göra ett fel,
Jag kan inte tala alls,
Eller så jag inlåst,
Hela dagen.

När jag är vaken,
Jag är helt ensam,
Huset är mörkt,
Mina föräldrar är inte hemma.

När min mamma kommer hem,
Jag ska försöka vara snäll,
Så kanske jag bara får,
En piskande kväll.

Jag hörde precis en bil,
Min pappa är tillbaka,
Från Charlie's Bar

Jag hör honom svära,
Mitt namn kallas,
Jag trycker mig,
Mot väggen.

Jag försöker att dölja,
> Från hans onda ögon,
Jag är så rädd nu,
Jag börjar gråta.

Han hittar mig gråtande,
Kallar mig fula ord,
Han säger att mitt fel,
Han lider på arbetsplatsen.

Han slår och träffar mig,
Och skriker på mig mer,
Jag får äntligen fri,
Och springa mot dörren.

Han har redan låst den,
Och jag börjar skråla,
Han tar mig och kastar mig,
Mot den hårda väggen.

Jag faller till golvet,
Med mina ben nästan krossade,
Och min pappa fortsätter
Med fler fula ord talas.

"Jag är ledsen!", Skriker jag,
Men det är nu mycket sent,
Hans ansikte har vridits,
Till ett ofattbara sh apa.

Den skada och smärta,
Om och om igen,
O behaga Gud, förbarma dig!
O låt det slut!

Och han stannar slutligen,
Och cheferna för dörren,
Medan jag låg där orörlig
Utspillda på golvet.

Mitt namn är Chris,
Jag är tre,
Ikväll pappa,
Mördad mig.

Och du kan hjälpa,
Vämjes vid att själen,
Om du läser detta,
Och passerar inte den.

Jag ber om er förlåtelse,
Du skulle behöva,
En hjärtlös person,
Inte att påverkas,
Genom denna dikt.

Och eftersom du påverkas,
Göra något åt det!
Så allt jag be er att göra,
Är vidarebefordra detta!


OM DU ÄR mot barnmisshandel!
Post detta som "pappa ... Det gör ont "

Om du inte skickar detta till alla du känner
Då du uppenbarligen inte bryr sig om övergrepp mot barn.

Först trodde jag att det bara var ett kedjebrev
Och jag skulle skicka det heller,
Men nu inser jag att detta är en viktig situation.


Minst 5 barn varje dag runt om i världen dör av barnmisshandel!!

Detta händer över hela linjen, oavsett hur mycket pengar de har eller deras etnicitet.
Behag hjälpa mig.






men asså fy fan... jag började grina! stackars lill tjejen!