Kajvall

0
i morgon (fredag) så ska våran klass till kajvall, det är ett ställe där man kan åka pulka och skidor! 
hoppas det kommer bli kul ;D 

min dag idag sög get pung kan jag lova fan vad jag var sur på 2 personer!! åå men jag kommer iaf inte jobba med den ena iaf nå mer för det har jag sagt till lärarna för om jag hamnar i samma grupp som henne så kommer jag få nå fel och så jobbar jag inte! 


men i möra så ska jag oxå följa med Linn hem och Sanna ska oxå de vi ska passa Isak, Linns lillasyster! men vi ska köpa kina mat - Mumma! 
och sen när hennes mamma kommer hem så ska vi åka till kåken eller inte på direkten vi ska väl lämna lite grejor först! och sen så går vi väl dit!
det kommer inte bli nå bloggande i morgon för jag är inte i skolan bara ute och sen kommer jag hem typ vid 1 eller nå morgon natt så jag kanske slänger in ett inlägg då, men vi får se om jag orkar eller om jag har somnat -
hehe

Nu ska jag gå och packa och sen ska jag faktiskt lägga mig så jag orkar med morgondagen ;)


det här är stugan som ligger där men det är inte min bild så ni vet!

Puss/ - Mika