Nikon D3000

1
nu sitter jag hemma och kollar på tv och lyssnar på musik! hehe jag vet inte om det går så bra att kolla på tv samtidigt jag lyssnar på musik!
men jag var hem till mamma nu en stund och då var Malin där och hon har fårtt(!?) en Nikon D3000 och lita avis jag blev då när jag fick prova den! så nu är det bara att spara pengar för att kunna köpa en  sånn men jag vet inte om jag ska ha kvar mig gamla eller om jag ska sälja den!? vi får se hur jag gör...
men en sak vet jag och det är att den där kameran ska bli min!
men min dag i dag har väll inte varit så speciell, i morse så frågade jag farfar om han kunde köra upp oss till skolan hela vägen för vi villa inte gå för det var så kalt ( Farfar kör bussen, x-trafik köra han) och han körde upp oss oxå, tack farfar ♥ och Sara åkte med oxå så hon skulle bara åka till korsningen och så skulle hon gå därifrån till gymnasiet men farfar skjutsade upp henne hela vägen oxå!
men i dag slutade vi kl 3 (DRYGT) men de är så krångligt för oss som bor i fäla för det går inte bussar hela tiden till färla/korskrogen det är bara ty 3-4 gånger per dag och dom gångerna är typ en vid 2 och en vid 5 och sen går det bussar tidigare oxå men det är dom bussarna vi måste ta om vi ska komma hela vägen hem och den som går 5 åker till näsberg och den som gå 2 går till krogen så det skulle ju vara mkt lättare om vi fick ta 2 bussen!
men i dag har vi oxå kollat på film, jag kommer inte ihåg vad den heter men den var ganska bra tyckte jag men vi fick se den på engelska asså engelsk text och tal men det gick bra för man fatta ändå!
men nu ska jag kolla på CSI NY.
puss, puss ♥