Pärlan

1
ja nu var det ett tag sen jag skrev men jag har inte orkat! jag har varit för trött!
men igår (Fredag) så var jag och simone på pärlan det är matsalen till gymnasiet det heter pärlan. och där var de 2 och 3:or som serverade mat, till dom som hade bokat bort och så var det 2:orna i musik som spelade och det va skit kul! och dom var jätte bra!!
men jag och simone satt och kolla på när dom spela vi ett bord och så kom Sara och sen så kom Adam och satte sig där men han satt inte där så länge för han skulle gå och bryta arm (Y) (gud vad stark han var) men han kom tbx efter det och så sara att Adam och Simone skulle bryta arm och dom gjorde ju de så klart, haha men han sa att simone var jätte stark (det är hon INTE kan jag lova) och att han fick ta i men jag såg ju hur han tog ner den andra kille hur lätt som helst, haha så den gick jag int epå Adam! ;) och sen kom Stoffe och han skulle oxå bryta arm med simone men han sa oxå att hon var stark men båda kunde bryta ner simone! :P men dom gjorde inte det! typ på slutet så spela dom Magnus uggla- kung för en dag och fy fan vad alla hoppa och sjöng med och det var jätt ekul att kolla på! fast jag villa vara med och hoppa men det villa inte simone :/ men vi ska åka och kolla på nästa gång dom ska spela!
Kvällen blev lyckad! ♥
men just nu så sitter jag med simone och har sköj! simones mamma skulle kke på stadt i kväll med hennes kompisar så det blir väll att hon kke ska sova här eller så kommer hennes mamma och hämtar henne inatt (Y) men det grinar ju inte jag för precis!
Puss, Puss ♥