20.07

5
hej soker toppar :)
tack för alla underbara kommentarer :D

ja det blev inte ett till inlägg igår men det blir ett i dag ist!! :P
ja dagen tar vi väll igen och det har varit så här
läsning
sv
lunch
kemi
matte/ datorn


ja det har väll varit en ok dag i dag :D
men det hände en liten "olycka" för jag har en "kirsti prik" brevid ögat och då och då gjorde ***** en sak :P

men nu är jag hos pappa och så åkte vi till fäla och så köpte jag nötter och då köpte jag kasawnötter  (stavning) och så hade jag andra nötter oxå men pappa tog en näve han och så stoppa han dom i munnen och så hör man 
*knack* och då har pappa tagit en kasawnöt  och bitit på den :P haha sån klever pappa har jag :P
men på fredag så ska jag, simone och tilda till kåken :D ( hoppas jag) för Petra och Ellina ska sjunga och det vill jag se :D dom är skiiiiit bra!!


Puss & Kram