Midosmmar :)

1
ååå min midsommar har varit helt fantastisk!! vi åkte ju till hölik och så sov vi där 4 fyra natter och vi har haft tur med vädret oxå för det har bara regnat på natten när alla sov :P haha det var iaf bra och så var det soligt på dagen!


Torsdag:
vi åkte till hölik på torsadag och de var jätte kul men som vanligt så var ju den där tjejen som följer efetr mig hela tiden där och ville vara men mig men det ville inte jag så jag höll mig undan hela tiden :P och hon blev bara surare och surare :P men det sket mika blanka fan i! :)  och  jag har badat 1 gång för de var så jävl* kalt i vattnet! men jag var dit lite tidigare på dagen oxå och knäpte kort som ni får se snart :) och senare mot kvällen så drak alla (ALLA) ! och sen gick alla och lade sig :P

Fredag:
ja då var det midsommar :) och det var skiit kul vi åt sill och potatis och massa annat kolijoks till, skiit gått var det iaf!
och senare på kvälle så drack ju alla (ALLA) igen :) och det var skiit kul men jag skulle gå på toa jag och så hörde jag att det var ett jävla liv i bastun och inne hos killarna! men sen fick jag reda på att det hade varit slaksmål och det var någon som hade slagit av någon näsbenet :S läskigt :P
så ambulansen kom och tog med sig 2 st och ena bröt armen och andra näsan :S
och polisen kom sneare för att kolla så allt var bra! 
typ vid 00.00 så kom kiki (min faste) och kusinerna och 2 till :) men kiki var full hon för jag skulle öppna hennes öl och sen när jag hade uppnat den så var hon borta hon glömde den och bara gick :P
men jag och kusinerna och tobbe (en utav killarna) skulle gå till stranden och kolla men han måste ju pissa så vi gick och efter ett tag så ser jag och sofie han då kommer  han mellan buskarn och så säger han:
- men va fan det är ju 100 mil till standen!
och vi vara nästan framme men så klart satt det ju några gubbar på stranden så dom satnna och prata med men då gikc jag och sofie :P dom åkte hem vid 01.00 och sen så var alla uppe till 2 el 3 på natte :) mysigt värre!


Lördag:
men så klart var ju johannes med och hur länge går det inte för han då innan han har hittat en snygg tjej ? öhh 2 sekunder typ :P ja men då måsta han ju stayla ( stavning) och så jag stog ju där och räkna hur många armhävningar han kunde göra xD haha och sen tog han bollen och gjorde nå jävla skit :P och sen tog han studs mattan :P och så hölla han på med hur länge som hels och så sa han till mig:
- men mika kan inet du gå fram till hon och säga att jag tycker att hon är skit snygg!
och det gjorde jag så klart men sen gick jag!
men sen så skulle han ha telefonnummret av henne så jag gick och fråga det oxå för han våga inte xD lol.

Emil skulle gå på toa men när han spola så ran det bara vatten ur toan och så ran det fulla golvet och det rann hela tiden :P och ingen kunna gå på toa på hela den kvällen :P och inte på morgonen heller!
men på natten så kom det poliser i gen men nu sa dom att det skulle komma någon "liga" och bryta sig in i affären så dom skulle ha ut polis förstärkning! för att vakta där! 
men den natten gick jag och lade mig kl 2 men jag var inte trött :P

Söndag:
jaa då backade vi i hop och så åkte vi hem och nu sitter jag bara här och väntar på at jag ska gå till grannen ;)


här kommer några av bilderna :)











Xoxo MIKA