Cruising 09

1
What a night!             Igår (Lördag)
den här kvällen var helt underbar :)  först så Gick Jag,Malin, Matias, Matias och en till ( vet inet vad han heter) gick på salladsbaren och åt  pizza men som vanligt tog jag en räksallad! men sen så gick vi upp i någons ägenhet och så festa alla där! men sen så gick jag och malin ut och kolla på bilarna och bara gick runt :P men sen så skulle malin ha ostkrokar och cola  x) hon köpte 2 ostkroks påsar och 2 cola flakskor :P haha och jag fick bäre en utav påsarna :P då skämdes Mika ska ni veta! men jag överlevde :P  men sen så gick vi tillbaka till lägenheten men då hade det kommit fler, och då gick jag och malin igen :P men då när vi gick så mötte vi Frida och Henke! då fick vi gå tillbaka till statoil för Henke skulle pissa x)  sen så gick vi tillbaka i gen och kolla på bilarna och då så såg jag Ange och hennes kille dom köre en raggarbil :) och jag villa åka! men jag fick inte för malin x)  men efter vi hade gått ett tag så träffa vi victor, och det var ju inte precis igår! men vi stannade inte och prata men jag sa hej iaf!   men vi stanna vid gärnvägs och så var det 3 gamlingar som hade en hund och framför den hunden låg det 20 kr och Frida sa till mig
- mika gå och ta den där 20:an du!
och ni kan ju gissa om jag gjorde det, haha såklart :P men när jag hade tagit dom så gick gamlingaran :P haha dom villa nog oxå ha den där 20:an men dom vågade inte ta den!  men när jag och malin gick hem ( vid halv 1) så kom det 3 tjejor bakom oss och så börjar dom prata och rätt som det var så sa en tjej
- ja, jag sa en sak till (något namn) och det var att jag skite varenda dag och det är inte ett lite lass heller som jag skiter!

haha då höll Jag och malin på att skratta ihjäl oss!
men den här kvällen var skiit kul! Tack för att jag fick följa med dig Malin! :) <33




Söndag (idag)

jag åkte hem från malin typ vid 10 eller nåt och nu sitter jag bara hemma och väntar på att ingrid och gustav ska komma och lars,linda och emelina :) Ingrid och Gustavär mammas farmor ocg farfar och dom bor i edsbyn så vi träffar inte dom så ofta :( men nu kommer dom snart:)
Men vet ni va? nee det gör ni inte :P
på onsdag eller Torsdag så åker Mika till Hölik :) och är där över midsommar :)
jag tror att det är 5 el 6 vagnar som ska dit :) som är med oss! jag tror att vi har varit där i 3 el 4 år för att fira midsommar :) och det är skit kul att vara där!
Är det någon som har varit där?
eller är det någon som ska dit? :)
men fy fan vilket jäv*a  väder det regnar hela tiden -.-' hoppas det blir bätter väder!

Xoxo Mika
Älskar Diig! <3