Hej :D

1
I dag har jag varit och ridit och det var jätte kul :D och sen var jag hos min morbror för att han fylde år och sen så åkte vi skoter och då såg vi jätte många varg spår :S :)   och det var kul att åka skoter med han :D Och när vi åkte skoter så mötte vi två till skotrar och det var Martin och han går i gymnasiet (tror jag ) och han "stöter" på mig :P Men jag bryr mig inte för jag gillar inte han :P 

och nu sitter jag och kollar på top model 11 och sen ska jag kolla på Bones. :)

I möra ska jag till skolan i gen och det ska bli ganska kul :P

och på tisdag ska jag åka i järse med någon som vill :P hoppas att det finns någon som vill :)

men på torsdag ska jag rida hos en privatlärare och det ska bli jätte roligt jag längtar :D

På fredag ska jag sova hos morbror och vi ska åka och kolla på spår då oxå :)



Men nu ska jag kolla på tv :P