Hål i tungan!

5
jaa det var ju ett tag sen ( som jag alltid skriver för att jag aldrig bloggar) men det kommer inte bli något långt inlägg nu heller! men jag vill ta hål i tungan jag! det är ju såååå snyggt! men mamma vill att jag ska vänta lite innan jag tar hål i tungarn för jag har nyss tagit hål i naveln ( även fast det var typ i augusti) men ja ska såga att jag ska ta hål i tungan efter jul tror jag för då har jag ju väntat ett tag ;)
är det någon fler som har gjort det? isf gjorde jätte ont eller inte!?
men dagen har varit helt underbar vi har skrattat jätte mkt så det har varit en glad dag förutom att det är typ -976432 grader kallt ute, haha ne med det är iaf -13 och det är svin kallt! men idag från lunchen så tog jag sannas jacka och fan vad jag blev kär iden den är så snygg och så VARM!
men jag kanske hör av mig i möra för nu ska jg gå upp och kolla på film! till engelskan. och vi måste kolla den på engelska men jag tror inte att det ska bli så svårt att fatta :P haha men vi hörs
Puss,Puss! ♥