1 dag kvar!

2
jaa idag har det inte hänt så mkt förutom att jag vakna upp på fala för de bev att ja åkte dit igen! men jag gjorde inte så mkt där men de är skit skönt att vara där!
sen så åkte jag typ hem vid 2 eller nå och sne när jag kom hem så åkt ejag och pappa väg hem tilll mamma och gav mina hästar mat sen åkte vi hem och så åt vi mat och sen åkte vi till ljusdal ovh jag köpte ne julmustd ♥ jag brukar inte tycka om dricka ja tycker att det är för mky kolsyra men julmust det är skit gått  de, det är typ den enda drickan jag dricker!  men och så fick ja reda på att vi ska åka på söndag till fjällen ist för lärdag varför vet jag inte!

just nu så är klockan 00.28 och då blir det ju onsdag eller det är onsdag redan och då är det bara en dag kvar innan de är julafton det känns inte som om det ska vara julafton i morgon för det finns ingen julstämningt tycker jah! äre någon fler som tycker det?
jag kommer nog blogga i morgon oxå eller jag menar i dag men sen på morgonen, haha de här blev konstigt! men på julafton kanske jag bloggar bara något snabbt och sen på fredagen kommer jag kanske lägg aupp vad ja fick!

Men God jul och Gått nytt år! ♥

Puss, Puss v'