Back in business

0

Tänkte att jag skulle ta tag i det här med bloggandet nu, eftersom jag tycker det är roligt så kan jag juh lika gärna skriva något!

studenten börjar närma sig och allt som hör till!
Den 27 maj sticker jag till solen och värmen, har nämligen bokat en resa till Magaluf med brudarna, kommer vara borta 10 härliga dagar.
Kommer hem den 6 och sen den 8:onde är det bal, och efter det startar studentveckan! - vila vad är det?
allt kommer ganska pang på men vad gör det, man tar juh bara studenten en gång i livet!

Har även beställt min balklänning...

 
 
 
har även betsällt ett par skor till, hoppas verkligen att det kommer bli bra!
Men nu letar jag som en dåre efter studntklänning! Apropå det, Min MÖSSA har kommit, det var så fin känns så sjukt att jag är faktiskt klar med skolan om drygt 2 månader!


imorgonbitti väntas styrke täning men jag kanske tar mig ett jogging varv oxå! 
men nu ska jag mysa med mitt hjärta till en film ha en bra fredag alla!

 
- Puss Godnatt!