Ledig Tisdag

0
Det är väldigt skönt att vara ledig just nu, känns verkligen i kroppen att den behövde slappna av lite efter allt som har varit nu på slutet, det har inte varit en lugn stund! 

denna dag startade med att jag vaknade vid 10 av att hjärtat ringde och äkte mig, vilkte jag hade bett om för att jag inte skulle sova bort hela dagen. 
klev upp och plockade lite här hemma men sen satte jag mig med en stor skål jordgubbar och mjölk till frukost och nu sitter jag här i soffan... hur mysigt som helst.

väntar även nu på min farfar som ska hämta mig så jag får åka hem till pappa och spendera natten där, ska även stanna på ica för idag är det jag som ska laga mat och jag kommer bjuda på panbiffar, löksky och potatismos, och för dom som inte tycker om lök ska jag även sno i hop en grädd sås till, och allt kommer förståss vara hemmagjort! 
Allt blir mycket godare med något som är hemmagjort än halvfabrikat!
Hoppas på att det blir omtyckt iaf! 


Fick bilderna ifrån fotograferingen med balbilderoch studentfotograferingen för ett tag sen men jag har inte haft tid att titta igenom dom riktigt men nu har jag tagit mig tid så nu kommer jag snart få dessa bilder och då ska jag visa er! 


Fick denna bild av min mamma på midsommar, det är min fina kusin och min fina lillasyster! ♡