. Jordgubbar .

0
Klockan ringde 9 i morse, låg bara under de tvarma täcket medans det var kallt i rummet och bara låg och njöt, älskar när det är kallt i rummet så jag får krypa ner under täcket.
klädde på mig och gick ner, skruvade på tv:en och gick och gjorde mig lite frukost vilket bestod av Jordgubbar och mjölk, finns inget bättre än det på sommaren. 

nu ska jag försöka slipa mig från soffan och göra mig klar för idag väntad det jobb mellan 12 -19.
Det har varit underbart att vara ledig men jag älskar verkligen mitt jobb, tycker det är så rligt att träffa nya människorvarje dag och jag trivs jättebra med mina kolegor! 

har sovit hemma hos min pappa nu sen i Tisdags tror jag och nu ikväll ska jag åka ner till ljusdal för att sova hemma där! 
Egentligen är inte lägenhets livet något för mig eftersom jag aldrig bott så utan jag har alltid bott på landet och haft den frihet jag behöver men nu när man bor så instängt så kan man juh inte göra ett dugg utan att alla ska se en när man ska gå och hämta posten eller om man bara öppna ytterdörren...
Därför kommer jag trivas underbart om vi nu flyttar till huset för då får jag frihet, vet även att patrik vill hellre ha det så än att sitta instäng!