Bebis drömmar

0
Har suttit nu en stund och kikat runt lite på massa olika mamma bloggar... och oj så mycket jag längtar tills jag har ett eget lite knyte i min mage och tills jag äntligen ska få bli mamma!
Har drömt om bebisar i så många år nu men har varit alldeles för liten för att skaffa ett bran, ett barn kan juh inte skaffa ett barn.
men nu känner jag att den tiden börjar komma och att jag faktiskt nu är mogen för att ta hand om ett till liv och att vi ska bo ihop som en riktig familj..

dock är jag ganska skadad på bebis saker, tittar jämta på bebiskläder och allt som hör till ett litet barn. 
vet tillexempel vilken vagn min bebis kommer att åka i och det kommer vara Bugaboo Donkey duo all black.. så underbart fin! 
kommer köpa massa fina sufletter för att få lite färg på den! 
vet till och med vilken skötväska jag ska ha.. haha är lite pinsamt att jag ens berättar detta men det är faktiskt något som jag drömt om i flera år, många års betänke tid det! ^^



Fina barnvagnen!

Skötväskan, titta så underbart fin den är!


Tänk när vi ska bli föräldrar, längtar!