12 år...

0
...är nu slut.
12 år som jag aldrig trodde skulle ta slut, så många år med fina vänner och underbara minnen! 
alla år har varit toppen bra men jag måste säga att dom tre sista åren tillsammans med RL 11 har varit dom bästa! så många skratt och minnen med hela klassen och att vi verkligen kom varandra så nära!
har träffat dessa människor i stort sett varje veckodag och nu är det slut, jag får hoppas att vi kommer ses ändå men kommer sakna mina underbara kompisar! 

även fast det inte nu har gått så många sen jag tog studenten men jag kan iaf tänka tillbaks på dom sista veckorna i skolan och det har varit underbart, mysdagar i skolan, 10 dagar i magaluf, Studentbalen men människan jag älskar, studentvecka med dom som betyder mest, bästa väns student, och sist men inte min student och studentmiddag med familj och vänner som betyder mycket!

kan inte annat än att le när jag tänker på dessa minnen och dessa minnen kommer alltid finnas kvar, det är minnen som har satt spår i mitt liv på ett bra sätt och det går inte att sudda ut!


Min fina klass! 
 
 
Min älskade lillebror gick ut nian! 
 
Har snott dessa bilder ifrån min moster Malin!
 
 
nu siktar jag mot nya drömmar och nya mål i livet för att gå ut skolan vara bara en epok i livet som jag skulle ta mig öven, men nu kommer det även fler som jag måste kämpa mig igenom.
 
 
 
Igår var min början på detta sommarjobb och gud så kul det ska bli att tjäna sina egna pengar!
men nu sitter jag i soffan hemma i ljusdal och myser under filten för idag är jag ledig och på min lediga dag så kommer jag spendera mycket tid till att städa och tvätta.
 
känner även nu att jag kan berätta om det jag skrev för ett tag sen i ett inlägg där jag skrev att jag inte kunde berätta än vad det var... men det är så här att jag och patrik har börjat kollat lite på hus och nu är det så att vi har hittat ett undrbarthus hemma i den byn jag växt upp i! så i slutet av sommaren eller under hösten så kanske vi bor i ett hur, håller tummarna! 
 
även nu när man börjat tjäna sina egna pengar så kan man börja fundera på saker som man viljat ha tidigare men att man var för liten eller att man skulle inte ha råd att kunna ha det så, men nu när man tjänar pengar så kan man iaf gör en liten del av drömmarna!