. Ledig dag .

1
Äntligen är jag tillbaks, tappade lusten att blogga under mina 14 dagarsjobb i sträck med 8-10 timmars pass varje dag  så var jag så trött när jag slutade så jag orkade helt enkelt inte... Sen efter det så var jag i Orsa i några dagar och då var mobilen inte det vikigaste att hålla på med! 
Vi hann även med en tripp till Leksand sommarland, hade
Med mig Lillasyster och hon tyckte det var väldigt roligt allt vi gjorde den veckan! 

Men nu så, så har jag jobbat i 3 dagar sen jag kom hem ifrån Orsa och idag är jag ledig, hur underbart som helst!

Igår kväll så tog jag ich Patrik med oss hunden ner till älven och tog ett kvällsdopp och sen bara var vi inne och kikade på tv, det är så att vi är hundvakt åt hans mamma och pappas lilla valp!
Så nu bor vi i ett hus några dagar och Gud så underbart det är, kan göra precis vad man vill utan att ha grannar upp och ner och åt alla håll! 

Idag blir deg lunch på Kina, sen ska jag äntligen få göra om mina naglar! 
Som jag längtat! 

Senare ikväll väntas den en springbrunns och ett dop i älven, hoppas även på en mysig middag! 


Här kommer det lite bilder sen Orsa! 








P