. jobb jobb & jobb .

1
Har haft en massa jobba nu denna vecka och mer kommer det bli
dom kommande veckorna kommer jag jobba 14 dagar och ha en ledig dag, och den lediga dagen har redan passerat den var i onsdag så ny är det bara att jobba på... igår var verkligen en tung dag på jobbet för då väntade ett 12 timmars pass och jag kan säga att jag var verkligen trött dom sista timmarna, men idag har det gått jätte bra, var väldigt roligt att åka på jobbet idag och hela dagen flöt på bra och det känndes som jag bara var där i någon timme och det är så det ska vara, då har jag haft kul och någonting att göra!

imorgon är det söndag och det är dagen D, i detta fall är det dagen H För att vi ska iväg och kolla på huset imorgon! 
Jobbar först mellan 7-14 sen ska vi kika på huset kl 16! 

Just nu sitter jag i soffan men öppen dör och hör hu fråglarna kvittrar medans jag tittar på tv och äter melon, vindruvor och dricker cola celsius för att varva ner lite innan sängen ropar!