Bra start på dagen

0
Startade dagen med att gå till um för att sätta dit emla plåster på armen, kilade sen vidare hem igen för nu skulle Simone komma för jag skulle bjuda henne på frukost!

Massa frukt och mys!

Vi satt och bara pratade i några timmar om allt möjligt och samtidigt tittade vi på film, väldigt skönt måste jag säga! 

Sen efter det när klockan tickade närmare 11 så började dagen bli lite sämre för nervositeten kom för jag skulle nämligen ta ut min p-stav, äntligen! Tror jag höll på att svimma ett antal gånger när hon försökte ta ut den, glad att det nu är över och jag kommer aldrig sätta in en sådan igen! 


Men efter det vände dagen till det bättre igen, jag var till grönås för att köpa några gamla fönster som jag och pappa ska försöka få ihop till ett eget gjort vitrinskåp! 

Vi bokade även hotell för någon dag sedan som jag nämnde tidigare så kl 12 på fredag styr vi skutan mot Sundsvall för en mysig helg bara jag och han!
Ska nog hinna shoppa lite mellan varven oxå! 

Sen när vi kommer hem väntar det två veckor med väldigt mycket jobb men har ett väldigt stort plus under första veckan och det är att vi ska kika på huset på onsdag!! 
Och sen ser jag väldigt mycket fram emot v.30 för då ger vi oss av till Orsa ända från tisdag till söndag och även min lillasyster ska med och mysa på campingen!

Men nu ska jag dra på mig kläderna för taxin kallar, är tydligen min lillebrors privata chaufför men det gör inte mig något för då har jag något att göra på nätterna när jag inte kan sova!