Tystnad..

0
rubriken säger det mesta... har varit väldigt tyst nu här i några dagar men det är för jag har inte haft något att skriva om och så har jag jobbat alla dagar.
men det är inte bara här på bloggen det är tyst utan det är det även hemma hos mig... Det heter hemma hos mig denna vecka och kanske två veckor framföver för mitt hjärta är borta på jobb!
är så ovant att han inte kommer innanför dörren vid 4 tiden på eftermiddagarna och att man faktiskt umgås med varandra varje dag. 
men det ska nog fungera det med! 

onsdag idag iaf, vilket är den drygaste dagen på hela veckan, dagen mitt i veckan som varken är nära måndagen eller nära fredagen och helg... men som tur är så är mitt jobb pass klart för dagen och imorgon ska jag åka hem till pappa och sova där en natt men jag ska även svänga in på ica och köpa kräftor och lite charkuterier, för på fredag kväll efter träningspasset så ska jag sätta mig, kika på tv och bara ta det lungt och käka kräftor och tillbehör till middag! 

nu ska jag kika klart på sommar med ernst och sen ska jag slita mig ifrån soffan och ta mig ner på coop för att köpa lite saker som jag behöver till middagen vilket kommer bli tacosoppa! 
kanske även tar en sväng till malin och Alice och plockar lite bär! 
 
 
Har förresten glömt bort att min underbara bästa vän simone, fixat ett sak åt mig i fredags!

hon berättade att det hon skulle göra något åt mig för att jag fyllt år så vi kom överens om att hon skulle hämta mig hemma hos mig och patrik på fredag kväll för att seda åka någonstans jag inte visste visste vart! 
men en sak visste jag att vi skulle dricka vin, så patrik och jag åkte på bolaget och fixade även lite annat men sen när jag kom hem och skulle göra mig helt klart så stod hon där med massa thai mat på bordet och paket, hur underbar är hon inte?? 

och inte nog med det så säger hon att jag har en till present i sovrumet, tänkte då att det var nå lurt eftersom jag skulle gå till sovrummet.. men i vilket fall som helst så gick jag dit och bakom dörren står en männsika jag inte träffat på år och dar... vår fina Bea, hon är en bardomskompis till oss som flyttade härifrån när vi var liten men vi träffas lite då och då men allt för sällan och nu var det tre, hör ni TRE år sen vi träffas sist och det var så underbart att se henne! 

och allt detta gjorde min fina simone för min skull, jag älskar verkligen henne! 
Så i fredag så vart jag en vinhagga, vi syrde vår kosa mot bollnäs för en grym kväll och i bilne tog jag med mig ett glas och såklart vin!