50 års fest

0
Hade inte tid att skriva igår utan hade det väldigt stessigt när jag väl kom igång och fixade mig efter många jobbiga timmar när jag fått reda på en riktigt hemsk sak, men iaf jag kom iväg ovh det kom mycket folk och alla hade jätteroligt! toppen god mat, jätte god dryck och det som gjorde kvällen till en toppen kväll var att det fanns live musik, helt sjukt bra alla dansade och sjöng med. En till sak som gjordet det ännu roligare var att på varje plats så fanns det ett häfte med massa sånger i så under hela kvällen, lite då och då så alla söng med och hade trevlig! 

det enda som var synd är att jag inte knäppte några kort men ronja har knäppt en hel del så jag kasnke kan få sno några va henne! men jag knäppte några innan vi åkte iväg på festen!

 
Patrik sa att han ville att jag skulle spruta grädde i munnen på honom och då får man räkna med att jag jävlas oxå och sprutar där det inte ska vara! 
 
 
 
En shot som vi drack väldigt mycket av var hotshot! riktigt god!