Allt kommer bli bra.

0
Just nu sitter jag hemma hos mormor och klockan är ganska sent med tanke på att jag ska upp i möra för att jag ska åka till hudik, och vad jag ska dit och göra vill jag inte berätta här!
Men under den här dagen har det både vare lycka och tårar inblandad, men det är nog mer tårar som har runnit ifrån min kind än vad jag har skrattat. Iaf på 2 dagar nu.
Vad skulle jag ha gjort om inte du fanns här nu, om jag aldrig skulle få se dig flina igen? Mitt liv hade förändrat och det hade aldrig mer blivit sig likt.


Men nu har jag iaf vare ute på en tur med Adam, länge sen jag träffade han nu. så nu ska jag väl ta och gå och lägga mig, men sen hur det går med att sova de är en annan femma, För de är mycket som snurrar i mitt huvud just nu, Frågor, funderingar, ja uuah de är mycke som snurrar som sagt. Och det blev mer funderingar ikväll...