Det gör ont i hjärtat.

0
I morse när jag vaknade var det -20 jag trodde jag skulle dö. det var svin kallt! Men det är tur att det är sista dagen i möra för sen är vi lediga på fredag!
Dagen idag har gått rätt bra eller den var ganska seg tills marie sa att vi fick baka om vi inte hade något annat att göra så vi gick ner till köket och bara för att vi skulle få baka så fick vi städa köket oxå efter Magnus och de tog en timme och då hade vi en annan lektion så då fick vi inte baka de vi villa utan vi fick baka chokladbollar som gick på 10 minuter eller nå, och det var typ den tiden vi fick från engelskan för att baka! men sen kl blev 5 hade jag utvecklingssamtal dom tog ihjäl mig tror jag... eller nä inte riktigt så vare, det gick faktiskt bra vilket är väldigt tur för sista tiden har jag inte gjort ett skit nästan!
Men i morgon blir de först skolan sen så åker jag på fäla där mormor hämtar mig vidare till mamma för att vara barnvakt och sen åker jag å mormor hem till henne och jag sover där, mysigt!
Sen på fredag så blir det tjej kväll hemma och hör här, jag ska vara hemma hela helgen! Men de här helgen kommer bli toppen ändå men sen helgen efter den så blir jag inte hemma då har jag varit hemma för länge ;) 

Men nu ska jag ta och städa för de ser förjävligt ut kan jag säga! 

Det gör ont i mitt hjärta när en person som står mig så nära inte vill prata med mig.



Bara så ni vet så är det här typ världens snyggaste!

Puss♥