Mika Johansen!

5
Då är man kung, kung, kung i baren!

eller ska man kanske säga Bild rummet!? hehe aa det ska man för jag skulle ruska en färgflaska och så fanns de inte någon kork på den så all färg flög överallt!  och på våra kläder kom det oxå på! hehe förlåt!

men jag måste be om ursäkt för att jag inte har bloggat något med varje gång jag skulle blogga så har du blive nå fel så  dom stänger ner hela min sida... och då tas allt bort det jag skrivit och då orkar jag inte skriva om de... 

men min förra helg var awesome jag var med bästa frida! <3 Mys mys!
men veckan som har varit nu har inte varit rolig för än idag för resten av den här veckan har jag bara varit arg på en person! men i dag var det kul för då satt walle, pontus och fredrik ute med mig och linn och vi hade skit kul! 

men i möra ska Linn, Tilda och kanske Simone följa med mig hem och sen ska vi göra nå å äta, göra oss i årdning och sen blir det kåken! de kommer bli skit kul hoppas jag, för det brukar det bli när linn är med!! <3 
men de är bara för att hon har damp ;) hehe
det kanske kommer komma lite bilder sen fredag då! 
och sen på lördagen så ska jag åka till Delsbo för att jag ska kolla på fotboll och sen efter de så kanske de blir frida? eller vad hon sa
:D

Vet ni nyss åt jag min första semla men det var nog den sista för den var så himla stor och så fick jag jätte ont i magen! 


nu ska jag träna på läxan puss hej och så hörs vi senare! <3

Kisses/- M