Snart spökas det!

1
hej hej just nu sitter jag hos mormor^^ igår var jag på spök natta och det var i ljusdal men föär at jag skulle komma till ljusdal så fic jag åka bussen och den busschafören ( stavning) var jätte sen för han kom typ 20 min försent och sen när vi skulle hoppa på så sa han
- nee ni får gå in för jag hade så brottom så jag glömde apparaten!
jaha tänckte jag, men  jag gick ju bara in men sen när det var en  tant som skulle hoppa av så när han skulle åka i väg så höll vi på att kroka för han gasade och så kom det en bil som skulle svänga in där och vi skulle ut sådet var inte kul! oh sen efter det så körde ha som om han  skulle rymma från polisen, och så tutade han åt bilarna framför! haha men det blev en ganska rolig buss tur iaf!

men i kväll ska jag nog åka till kläppa på någon halloween fest men i möra är det ju halloween, oooh buuu! haha men vad ska allt folk göra dådå?  ja hoppas att det blir en lyckad kväll iaf! men det tror jag.

men nu ska jag gå och fixa mig för jag sitter fortfarande i pyamas!
puss, Puss