Sjuk!

0
förlåt att jag inte har skrivit något tidigare men jag har varit sjuk eller jag är fortfarande sjuk men nu kände jag att jag måste blogga! ja me niaf så blev jag sjuk i måndas så jag fick åka hem från skolan... aa men så är det ibland! men jag tänkte att jag skulle åka på temaavslutningen i kväll men det orkar jag inte och ni kanske undrar vad temaavslutningen är för något men det är att vi ska hänga upp alla våra saker och bränna dom... haha nää det är det inte vi hänger upp sakerna och så ska vi visa våra föräldrar men jag kan inte för jag är jätte yr!
men nu när jag har varit sjuk så har jag kollat lite på kläder och dom kläderna jag ville ha var inte nåra! hehe ^^
men just nu vill jag träffa lite kompisar för det är dö trist att sitta hemma och vara sjuk, men jag ska försöka bli frisk till på fredag för då ska jag till kåken men Tilda och kanske Simone! har du ändrat dig simone?! jag hoppas det!
för på fredag kommer jag INTE sitta hemma och tröka för om vi inte åker till kåken så kommer jag hitta på något annat! och just det på fredag går vi på lov, wihooooooo hehe fast jag har ju haft "lov" nu när jag har varit sjuk! på lovet ska kanske Tilda jag och simone sova i stuga!? för det var länge sen nu tjejer, visst?
men jag har hittat lite saker som jag ska klicka hem snart vad tycker ni?
men nu ska ja gå!
Puss, Puss ♥