Nu var det ett tag sen!

9
hej ja nu var dte ett tag sen men de har blivit att jag inte har haft någon lust att blogga :/ men det ska ja försöka ändra på!
men min helg har varit jätte bra även fast de är bara lördag men jag tycker det känns som söndag för jag var ledig i fredas! igår var jag på kåken och träffa massa folk som jag inte har träffat på länge! bland annat Sonny och Mange :) kul kul men Mange hade ju damp som vanligt och Sonny mä! men de var kul ändå! tack för kvällen allihopa!
och på kvällen så sov jag hos simone och som vanligt så somnade jag till filmen, men för en lite stund sen så var jag i på BL och så när jag logga in så höll jag på att tappa hakan, det var 338 nya inlägg som jag inte hade kollat på, så ni ser ju att det har gått lite trökt nu med bloggandet! men nu är det bara att sätta sig att läsa alla inläggen!
men nu ska jag försöka att gå ut och göra något, även fast dte är svin kallt! men jag kanske skriver mer sen i kväll men om jag intte gör det så skriver jag i morgon!
Puss,Puss♥