Dagen i hudik!

3
jaa nu har jag kommit hem från hudik men det blev inte så mkt för vi hade bara en timme på oss och sen gick vi å åt på donken, Blää jag hatar maten där! men det gick väll i. om jag får säga det själv så är max mkt godare än donken. men det var skit kul jag och Sofie hittade alltid något att skratta åt, tack för den resan! ♥
men sen när vi kom till ljusdal så hoppade jag av där och så gick jag och kolla lite i affärer där och så gick jag med Tilda och Simone men dom skulle äta mat dom så jag satt brevid för jag var  PROPP MÄTT... men typ efter 2 timmar eller nå så gick vi å fika! och sen så åkte vi hem vid halv 5 och nu sitter jag här hemma och funderar på att baka. mumma!
det jag köpte i dag var 2 leggins, 1 par glänsande och ett par jeans  leggins och så blev det en tröja! men jag hade inte några bilder men jag kanske lägger ut en outfit med kläderna sen.
puss, Puss♥