Älgjakten.

0
Ja jag tänkte att jag skulle berätta lite vad jag har gjort i helgen!
fredag: var jag på kåken men det var inte lika kul som vi har haft för vi har haft mycket roligare men det var en helt ok kväll, tack för kvällen tjejer!! jag fick åka hem med Simone men dom skjutsade mig till mormor för jag skulle sova där. så när jag kom dit så såg jag mormors nya dator ( en liten blogg dator) så då satte jag mig med den och kolla lite men sen blev jag skit trött så jag somnade när jag satt i soffan.
Lördag: vaknade hos mormor och klev upp och åt frukost å allt det dära och sen kom mamma och hämta mig, vi åkte till ljusdal och hämta Malin sen bar det av till bollnäs för vi skulle handla tapeter och sånna saker till mitt rum! vi åkte typ 11 och kom hem vid 5 och när jag och mamma kom hem så började vi måla! (Y) så nu är det bara väggarna kvar och sen är det klart!
Söndag: jaa vi målade klart taket i dag för det skulle målas ängång till och så åt vi hos kajsa, Mumma! men nu sitter jag hos pappa och kolla på ensam mamma söker!
Fredagen den 16 så ska jag följa med Simone på en hyllning till michael jackson
och det är samma dag som man INTE ska gå in och läsa kissis blogg för jag fick ett sms som det stog så här:
Fredag den 16 oktober ska INGEN besöka kissis blogg!
Vi får se hur uppkäftig hon är då
skicka detta vidare till alla i din kontakt lista så får vi se på lördag hur hon reagerande!
men det finns säkert någon som kommer gå in på hennes sida på fredag bara för att kolla hur hon reagerade men jag kan lova att det kommer vara mkt roligare att läsa hennes blogg på lördan när hon har betydligt mindre läsare och så får man se vad hon skriver då för det kommer inte vara lika kul på fredag för då ser hon ju att det är folk som kollar på hennes blogg!
men på tisda & onsdag så ska jag med pappa att jaga älg (Y) haha de visste ni inte va!? hehe men det är sant! jag tycker attd et är kul jag har faktiskt funderat på att ta jägar examen! men ja vet inte än! vi får se...
men nu ska jag gå och duscha och sen ska ja kolla på tv, vi hörs senare!
Puss,Puss